PACKAGING. DEPOT
PACKAGING. DEPOT
10.05.2018 - 13.05.2018
Expoziţie internaţională specializată de ambalaje, materiale, tehnologii şi utilaje pentru producerea acestora, ediţia a XXIII-a
Până la începerea expoziției au rămas zile: 199
(CIE "MOLDEXPO" SA)

PACKAGING.DEPOT

Packaging.Depot este unica expoziţie de ambalaje, materiale şi echipamente pentru producerea acestora în Moldova, loc de întâlnire a partenerilor potenţiali şi organizarea de negocieri de afaceri între producători şi furnizori de tehnologii, echipamente, ambalaje şi produse alimentare, producători şi procesatori de produse agricole, reprezentanţi ai companiilor comerciale şi comercianţi cu amănuntul de produse alimentare.

Pentru mulţi participanţi expoziţia a devenit un spaţiu propice pentru stabilirea contactelor de afaceri, prezentări de produse, familiarizare cu inovaţiile, promovarea de noi branduri pe piaţă.

Expoziţia se desfăsoară cu suportul oficial al Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare al Republicii Moldova

Participanţii sunt producători şi furnizori de top de:

  • echipamente de ambalare şi etichetare;
  • ambalaje de hârtie, polimeri, sticlă şi metal;
  • materii prime şi materiale de ambalare;
  • tehnic ă şi utilaje pentru depozitare

Vizitatorii :

  • Producători de ambalaje
  • Întreprinderi de prelucrare a deşeuri lor din plastic şi a maculaturii
  • Super- şi hipermarketuri
  • Întreprinderi de alimentaţie publică
  • Producători de produse alimentare :

- produse de panificaţie şi cofetărie

- produse lactate şi preparate de carne

- conserve

- băuturi alcoolice şi nealcoolice

  • Gospodării de fermiei
  • Depozite

Packaging.Depot este:

  • sursă de sugestii şi idei discutate la seminarii, mese rotunde, prezentări de companii şi alte evenimente din program ul expozitional;
  • instrumentul cel mai relevant şi eficient pentru a lucra în sectorul B2B atât pentru liderii pieţei de ambalaje, cât şi pentru începători;
  • un număr mare de clienţi potenţiali şi, prin urmare, un venit suplimentar;
  • atragerea partenerilor poten ţiali;
  • rampă de lansare pentru stabilirea contactelor de afaceri, prezentări de produse, de familiarizare cu inovaţiile , promovarea de noi branduri pe piaţă.